ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

SZKOŁA PODSTAWOWA NR 5 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. MACIEJA KALENKIEWICZA "KOTWICZA" W KĘTRZYNIE
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Szkole Podstawowej Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi im. Macieja Kalenkiewicza "Kotwicza" w Kętrzynie na lata 2022-2025

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2022-03-25 09:19:22 przez Administrator Systemu

Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Szkole Podstawowej Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi im. Macieja Kalenkiewicza "Kotwicza" w Kętrzynie na lata 2022-2025

Na podstawie art. 14 w związku z art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 poz. 1062 ze zm.) ustala się plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Szkole Podstawowej Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi im. Macieja Kalenkiewicza "Kotwicza" w Kętrzynie  na lata 2022-2025
L.p. Zakres działalności Osoby odpowiedzialne Sposób realizacji Termin
1. Powołanie koordynatora ds. dostępności Podjęcie zarządzenia Dyrektora szkoły w sprawie powołania koordynatora ds. dostępności Dyrektor szkoły Luty 2022
2.
Aktualizacja  deklaracji dostępności strony internetowej.
Koordynator ds. dostępności, administrator strony Dokonywanie przeglądu deklaracji dostępności strony internetowej, aktualizacja zapisów. na bieżąco, w całym okresie działania
3. Współpraca w obszarze dostępności z Koordynatorem do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim w Kętrzynie. Koordynator ds. dostępności Nawiązanie i utrzymywanie stałego kontaktu mającego na celu poprawę dostępności szkoły. na bieżąco, w całym okresie działania
4. Wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w zakresie dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej . Koordynator ds. dostępności Działania mające na celu ułatwienie dostępu architektonicznego, cyfrowego oraz informacyjno- komunikacyjnego. na bieżąco, w całym okresie działania
5. Przyjmowanie uwag, opinii i sugestii od osób ze szczególnymi potrzebami, dotyczących problemu dostępności na jakie napotkali podczas kontaktów ze Szkołą Podstawową Nr 5. Koordynator ds. dostępności Analiza przekazanych uwag pod kątem dostosowania Szkoły Podstawowej Nr 5 dla osób ze szczególnymi potrzebami. na bieżąco, w całym okresie działania
 
Sporządził:
Mariusz Michalak
« powrót do poprzedniej strony